Spass machen die 1e woche

18 mei 2018 - Fellbach, Duitsland

de eerste week van de buitenland stage, opzich niet spannend en goud dat me neef sloetoe B.V mee is.

moh, zaterdag avond aangekomen, leuk onthaalt door de jongste zoon (9 jaar), en vervolgend heerlijk van de bbq genoten. volgende dag in de ochtend wakker gemaakt weer door de jongste zoon. een hele dag chillen en omdat t zondag was een dochter en een zoon hebben ons met de fahrad even stukje van de omgeving laten zien.
hele week lekker stage gelopen elke dag 8 uur beginnen en 6 uur als we naar de markt gaan i.v.m het drukke verkeer in stuttgart. inmiddels is de week voorbij gevlogen door alle leuke en vooral verschillende klusjes en taken.

kortom een top gezin waar ik beland ben, en ik verheug me zeer op wat nog komen gaat.

1. Reislogger:
    18 mei 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Hugo:
    Goed om te horen chef
  3. Frans:
    22 mei 2018
    Hoi Roel, Mooi dat je met je stage en Blog bent begonnen. Zoals ik ook al bij Thomas heb gezet, zet er graag foto's bij! Veel plezier daar en ik ben benieuwd naar de werkzaamheden die jullie mogen doen.