week 6

26 juni 2018 - Fellbach, Duitsland

maandag, niet heel bijzonder we hebben weer bloemen gesneden en alle zaken klaar gemaakt voor de markt die dinsdag plaats vind. op dinsdag hebben we dode planten uit potten gehaald en vervolgens de cocos in een bak gedaan dat het weer hergebruikt kan worden. en we moesten de dode planten met de heftruck naar de compost hoop rijden en het logistieke gedeelte met waar komen de paletten cocos en hoe zetten we het handig neer.
woensdag was weer bijna het zelde als maandag wederom handel klaar maken voor de markt.
donderdag hebben we eerst een bed schoon gemaakt dat die weer klaar is voor gebruik. vervolgens hebben we stekkies van chrysanten gepoot in trees met pot grond. zodat die weer wortels kunnen maken en dat het in de herfst klaar is om te oogsten en vervolgens te verkopen.
vrijdag hebben we de rest van de steckies geplant en voeding voor de planten dat tijdens het water geven de gerbra's de juiste voedingstoffen hebben.
vrijdag zijn we naar de markt geweest, er was dit keer een extra stand voor het goeden doel. wij hebben met kinderen bloemstukjes gemaakt en de opbrengst ging naar het goede doel. vervolgens in de middag zijn we nog in Stuttgart wezen eten en ff nieuwe kleding aangeschaft. in de avond stond de WK wedstrijd van Duitsland op de planning die we met een paar nieuwe vrienden hebben gekeken, erg gezellig en nade wedstrijd was het feest omdat ze in toch nog gewonnen hadden.

zondag lekker uitgeslapen en in de middag een bergwandeling gemaakt met uiteindelijk een schitterend uitzicht. in de avond heerlijk hamburger gegeten bij hans im gluck.

1. Frans:
    27 juni 2018
    Ook al nieuwe vrienden gemaakt! Super toll! Jullie doen nu redelijk vaak werk wat je al eerder gedaan hebt. Heb je wel inzicht gekregen waarom er bepaalde soorten staan en welke kleuren en waarom ze in een bepaalde periode verkocht kunnen worden?