week 2 spas machen

27 mei 2018 - Fellbach, Duitsland

na een heerlijke eerste week is het natuurlijk logische dat er een volgende komt de tweede. maandag was het pinksteren maar alsnog werd er even een half dagje er uit geperst en in de middag een leuke ice ride met de kids. een fiets tioht van 24 kilometer met een hoop klimmetjes en leuke ijs stop.
dinsdag vandaag hebben we steckies gemaakt nieuwe steckies gezaaid en de steckies geplant. bij het planten horen ook nog dingen als een doek er over heen leggen tegen de uitdroging en andere bijkomstigheden, hier waren we de hele dag mee bezig. in de avond zijn we mee gegaan naar een geburtstag, erg gezellig bbq gemacht. om vervolgens onder het genot van een herlich biertje en een potje badminton met de neefjes en nichtjes en natuurlijk onze tijdelijke broertjes en zusjes, weer stappen in mijn duits vocabulair gezet.
woensdag een mooie dag voor mij een half dagje tot 2 in dat halve daagie wel een hoop dooie planten uit de grond gehaald, om daar vervolgens een doek over heen te leggen tegen uitdroging. en nieuwe planten te planten. maar in de middag lekker gefietst met een duitse fietclub mooi om mee te maken.

donderdag deze dag hebben we een stukje grond klaar gemaakt om stecks te planten en veel uitleg gekregen over wat er in het weekend moet gebeuren, want dan gaan ze even tot maandag im ulaub dus moeten wij op het huis passen en op de planten.
vrijdag alles gedaan wat gedaan moest worden