week 4

11 juni 2018 - Fellbach, Duitsland

week 4 alweer, de tijd vliegt als je het leuk hebt dat blijkt maar weer

maandag morgen na een top weekend met op vrijdag een feesje met wat puike duitsers van onze leeftijd, zaterdag een ander feesje en niet te vergeten het zaterdag op de markt bloemen verkopen, maar nog het belangrijkste lekker ontspannen. ging de wekker weer om 7 uur ff ontbijten en weer een hele dag knallen deze dag heb ik rozen geplukt terug gebracht en alle andere randzaken die daarbij komen kijken.

dinsdag deze dag was het water geven van het gewas onze taak en beetje wat fixen voor de rozen,

woensdag piet (de baas) was er een dagje niet dus hebben we wat standaart klusjes gekregen die we hebben uitgevoerd was best.\

donderdag piet was weer de hele dag weg maar we kregen een duidelijke opdracht om zooi korrels weg te scheppen en vervolgens op de juiste plek weg te rijden. dus op een gegeven moment moeten we de korrels van het midden pakken dus zei thomas 'het zou echt handig zijn als we dat ding er naast zetten, maar dan zakt die vast weg' ik 'neejoh gaat best' even later 'roel ik zit vast' dus ja toen hadden we de shovel gepakt om hem weer er uit te halen het was een hoop gekloot maar wel leuk om te doen en leuk om op terug te kijken.

vrijdag hele dag gewerkt tot laat in de avond om vervolgens weer weekend te vieren met wat lui kortom top avond

zaterdag sóchtends op de markt gestaan en in de middag even stuttgart ingeweest op verkenning.

zondag dagje vrij en lekker naar het zwembad geweest, was top.

1. Frans:
    12 juni 2018
    En waar blijven de foto's van al dit spannends???
  2. Henk:
    14 juni 2018